Doświadczenie w tworzeniu treści marketingowych udokumentowane konkretnymi realizacjami, mile widziane realizacje wideo (najlepiej we współpracy z wykonawcami zewnętrznymi w zakresie technicznym i ekspertami wewnętrznymi w zakresie merytorycznym)
Umiejętność realizacji projektów promocyjnych od A do Z
Otwartość na technologię i poznawanie jej tajników
Gotowość na nowe, czasem nieszablonowe wyzwania, w tym współorganizację eventów i spotkań w z klientami
Kreatywne i zróżnicowane podejście do poszczególnych projektów
Poczucie estetyki i umiejętność współtworzenia wartościowych merytorycznie i atrakcyjnych wizualnie materiałów, angażujących odbiorcę
Wysokie zdolności interpersonalne i „żyłka” reporterska – konieczne do pozyskiwania wiedzy „u źródeł” – w rozmowach z klientami, partnerami, product managerami, wdrożeniowcami
Zdolność samodzielnej organizacji pracy oraz koordynowania kilku projektów krótko- i długoterminowych równolegle (bywa, że pod presją czasu)
Twoje zadania
Tworzenie treści marketingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów i wsparcie procesu sprzedażowego – głównie materiałów pisanych i wideo (np. e-booków branżowych, filmów referencyjnych, case studies w formie pisanej, treści blogowych)
Ścisła współpraca z product managerami i projektantami zawansowanych rozwiązań IT
Efektywna współpraca z projektantami graficznymi, twórcami zewnętrznymi i agencjami
Opracowywanie planu i realizacja (we współpracy ze specjalistami PPC i SEO) czasowych kampanii kontentowych wraz z monitorowaniem i analizą efektywności prowadzonych działań
Współpraca z działem PR w przygotowywaniu newsów i komunikatów prasowych
Wraz z rozwojem – strategiczne podejście do marketingu treści i inicjatywa w tworzeniu materiałów
Gotowość do delegacji na terenie Polski
Dla Ciebie
Samodzielne stanowisko z możliwością realizacji własnych pomysłów
Współpraca z doświadczonymi specjalistami
Praca w powszechnie rozpoznawalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Nowe wyzwania, rozwój zawodowy
Prywatna opieka medyczna w nowoczesnej placówce, zlokalizowana w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca pracy (również dla członków rodziny)
Przyjazna przestrzeń pracy – brak open space’a i stanowisk „hot desk”
Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń oraz indywidualny budżet na szkolenia zewnętrzne
Dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych – siłownia i basen na terenie kampusu