Cel stanowiska:
Koordynowanie i efektywne prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz innych zleconych przez Zarząd. Zapewnienie optymalnego doboru narzędzi i zasobów dla terminowej realizacji celów poszczególnych projektów.
Zakres obowiązków:
- Koordynacja i efektywne prowadzenie projektów wdrożeniowych i innych zleconych przez Zarząd,
- Kontrola budżetu i zarządzanie harmonogramem prac nad projektami,
- Nadzór i przygotowanie rocznego budżetu CAPEX / OPEX oraz kontrolowanie jego realizacji,
- Proaktywne działania w celu optymalizacji prowadzenia projektów,
- Proaktywna współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa,
- Wspieranie Prezesa Zarządu w decyzjach dotyczących zarządzania projektami,
- Prowadzenie rejestru projektów i raportowanie statusu,
- Pogłębianie wiedzy o platformie technologicznej firmy,
- Monitorowanie projektów prowadzonych w SMA pod kątem wpływu na lokalne projekty,
- Zapewnienie właściwego środowiska dla ciągłego doskonalenia procesów.
Wymagania:
- Min. 3 lata doświadczenia w kierowaniu projektami w przedsiębiorstwie produkcyjnym,
- Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne),
- Język angielski – C1/C2,
- Prawo jazdy kat. B.
Wiedza specjalistyczna:
- Mile widziany certyfikat PMI,
- Bardzo dobra znajomość narzędzi zarządzania projektami,
- Wiedza z zakresu Six Sigma / Lean Management,
- Wiedza z zakresu analityki finansowej.
Znajomość systemów i programów IT:
- Pakietu Microsoft Office – zaawansowany,
- System ERP XL (lub podobnego) – podstawowy.
Umiejętności ogólne:
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, planistyczne, komunikacyjne i pracy w zespołach interdyscyplinarnych,
- Świadomość kosztowa,
- Rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- Zdolność adaptacji do zmian,
- Zorientowanie na rozwój zawodowy i poszerzanie kompetencji.
#bethechange Czekamy na Twoją aplikację.