Zadania, które będziesz realizować:
- budowanie długotrwałych, profesjonalnych relacji z klientami segmentu Premium
- rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowywanie i prezentowanie ofert produktowych, oferowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów
- pozyskiwanie nowych klientów segmentu Premium
- realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedaży
- obsługa klientów w zakresie: kredytów konsumpcyjnych i hipotecznych, produktów inwestycyjnych, ubezpieczeń, depozytów, kart i usług elektronicznych
- zarządzanie dochodowością portfela klientów
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów indywidualnych w bankowości
- wiedza ekonomiczna oraz doskonała znajomość produktów bankowych dla klientów indywidualnych
- umiejętność stosowania technik i metod sprzedaży dostosowanych do profilu klienta
- samodzielność w pracy na portfelu klientów
- umiejętność dobrej organizacji i zarządzania czasem pracy
- nastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności
Twoja MOC jest ważna , dlatego gwarantujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
- udział w ciekawych, strategicznych projektach
- zgrany zespół i przyjazną atmosferę
- atrakcyjny system motywacyjny
- bogatą ofertę benefitu samochodowego
- pożyczki na cele mieszkaniowe
- ofertę produktową banku na atrakcyjnych warunkach
- prywatną opiekę zdrowotną
- możliwość wyboru spośród bogatej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu kafeteryjnego
- ciekawe akcje w ramach programu propagującego zdrowy styl życia „BeHealthy”
- nasza oferta benefitowa zawiera również rozwiązania dla osób z niepełnosprawnością.