Zadania, które będziesz realizować:
- wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych
- budowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych
- zapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologii
- realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych
- obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
- przedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientami
- otwartość na zmiany i determinacja w działaniu
- chęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzy
- nastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu
Twoja MOC jest ważna , dlatego gwarantujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
- udział w ciekawych, strategicznych projektach
- zgrany zespół i przyjazną atmosferę
- atrakcyjny system motywacyjny
- bogatą ofertę benefitu samochodowego
- pożyczki na cele mieszkaniowe
- ofertę produktową banku na atrakcyjnych warunkach
- prywatną opiekę zdrowotną
- możliwość wyboru spośród bogatej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu kafeteryjnego
- ciekawe akcje w ramach programu propagującego zdrowy styl życia „BeHealthy”
- nasza oferta benefitowa zawiera również rozwiązania dla osób z niepełnosprawnością.