Będziesz kontrolować i rozwijać narzędzia analityczne oraz raportujące (m.in. Google analytics360, Firebase, BigQuery) pod kątem jakości pomiaru oraz prezentowania danych dostarczających wiedzy o zachowaniach klientów
Będziesz odpowiadać za tworzenie i automatyzację raportowania oraz ocenę efektywności kanałów marketingowych pod kątem realizacji KPI
Będziesz ściśle współpracować z Działem Marketingu dostarczając analiz wspierających procesy pozyskiwania i konwersji użytkowników
Będziesz analizować źródła ruchu i zachowania użytkowników w sklepie w celu zwiększania współczynnika konwersji i LTV
Zajmiesz się analizą dużych zbiorów danych w poszukiwaniu prawidłowości i zależności, które wpływają na obszary działania zespołów produktu, finansów, UX i contentu
Szukamy osoby, która:
Posiada minimum 2 lata doświadczenia w obszarze analiz e-commerce / digital analytics
Zna Google Analytics – warunek konieczny
Ma umysł zorientowany na analizę danych i mocne umiejętności w obszarze Excel, Data Studio/BI
Wie jak analizować duże zbiory danych – zna dobrze SQL
Potrafi zidentyfikować problem i zaproponować skuteczne rozwiązanie
Posiada doświadczenie w wizualizacji danych
Jest nastawiona na rozwój i podnoszenie swoich kompetencji zawodowych