Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (konieczność tworzenia i redakcji treści w tym języku)
Doświadczenie w pracy z tekstem (mile widziane w branży IT)
Zainteresowanie obszarami marketingu i PR z naciskiem na działania w zakresie digital marketingu
Chęć rozwoju i zdobycia atrakcyjnego doświadczenia w marketingu B2B
Umiejętność planowania pracy i analizy efektów
Wewnętrzna motywacja do działania
Twoje zadania
Udział w budowaniu przekazu i realizowaniu kampanii marketingowych
Współpraca przy opracowaniu strategii contentowej z innymi specjalistami
Przygotowywanie tekstów na potrzeby publikacji na zewnętrznych portalach (artykuły, komunikaty prasowe, reklamy)
Przygotowywanie treści na potrzeby stron www, e-mail marketingu, social media, materiałów promocyjnych (whitepaper’y, e-booki, case studies, raporty branżowe itp.)
Optymalizacja tworzonych treści pod kątem wyszukiwarek, ścisła współpraca z działem SEO
Wykorzystanie dokumentów opisujących profile „buyer person” i tworzenie treści pod kątem ich potrzeb
Dla Ciebie
Umowa o pracę i stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
Elastyczne godziny pracy
Mocno rozwojowe stanowisko pracy, umożliwiające zdobycie atrakcyjnego na rynku pracy doświadczenia
Praca, która umożliwia codzienny kontakt z językiem angielskim
Dostęp do szkoleń produktowych oraz szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24 (dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny), strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking